piątek, 11 kwietnia 2014

Podpisałam umowę z agencją!

Witajcie moi kochani! :)
 Bardzo przepraszam, że mnie tak dłuuugo nie było, ale nawał nauki, testy gimnazjalne w pełni i człowiekowi spokoju nie dają! 
 W marcu, po wielu castingach, podpisałam umowę z agencją-WAVE MODELS! :)

  Jestem bardzo  zadowolona, agencja od razu zaczęła działać, załatwili mi testy, zapewnili kącik do spania, kiedy muszę zawitać do Warszawy, zaskoczyło mnie działanie agencji i dbałość o modelkę, z inną agencją miałam niemiłe wspomnienia, zostałam tam praktycznie olana...
 Oczywiście muszę zrzucić jeszcze parę cm z ud i talii, ale mam nadzieję, że jakoś się uda! Mama teraz myśli, czy może nie oddać mnie pod oko dobrego trenera na siłownii, pożyjemy, zobaczymy ;)
 Czy pisać coś więcej? Myślę, że nie..chciałam podzielić się z Wami tą dobrą wiadomością :)

2 komentarze: