sobota, 4 kwietnia 2015

Jak zostać modelką?

Witajcie moi kochani! :) 

 Dzisiejszy post piszę, ponieważ zauważyłam, że na moim ASK'u są zadawane mi pytania o rozpoczęcie kariery modelki, pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie stworzenie jako takiego "poradnika". 
 "Jak zostać modelką? Muszę być wysoka jak dąb i chuda jak patyk!" Tak, to w pewnym sensie smutna prawda. Chyba, że jakaś dziewczyna chce zostać "fotomodelką z maxmodels", wtedy nie jest zmuszona do bycia chudzielcem, może mieć te pełniejsze,bardziej kobiece kształty. 
 Po pierwsze, musisz być w formie, żeby zacząć przygodę z modelingiem. Nie ma sensu, żebyś wysyłała swoje polaroidy do agencji, jeżeli nie będziesz w miarę wymiarowa. Twarz podczas odchudzania też się zmienia, jej rysy mogą się zmienić na plus. 
  Po drugie, musisz zrobić polaroidy. Robi się jej w bikini lub w czarnych leginsach i czarnym topie, no i oczywiście w szpilkach! Czy potrzebujesz do tego doświadczonego fotografa? Skądże! Może zrobić Ci je każdy z Twojej rodziny lub ktoś bliski! Czy muszę mieć profesjonalny aparat? Pewnie, że nie, polaroidy zrobisz tym co masz. Stań pod ścianą, zadbaj o dobre światło i tyle z Twojej strony ;) Jak mają wyglądać takie polaroidy? Poniżej możesz zobaczyć jak mają wyglądać najprostsze polaroidy. *To ja na zdjęciach, moje pierwsze polaroidy, jeszcze jak byłam niewymiarowym grubaskiem, przed rozpoczęciem odchudzania*








Polaroidy robiła Katrzyna Kowalska Photography, akurat moje pierwsze polaroidy robiła mi fotografka, ale to przez przypadek, przy okazji mojej pierwszej sesji, którą załatwił mi mój kochany kuzyn :)
 Po trzecie, musisz wysłać swoje polaroidy do różnych agencji. Jak to zrobić? Zazwyczaj agencje na swoich stronach internetowych mają zakładkę "be a model", tam wypełnia się formularz i m.in. załącza się swoje polaroidy. Jeżeli agencja nie ma owej zakładki, trzeba po prostu wysłać im maila z polaroidami i wymiarami. Teraz tylko musisz czekać na odpowiedź którejś z agencji. Powodzenia! :)
 Pytano mnie również o wzrost, blizny i rostępy. Dziewczyna najmniej może mieć 172cm, chyba, że agencja zakocha się w dziewczynie to nawet 170cm, słyszałam o takich przypadkach. Blizny, sama mam bliznę, która rozciąga się praktycznie na cały brzuch. Czy miałam kiedyś przez to problemy? Szczerze mówiąc, jeszcze nie ;) Zawsze jest na to jakiś sposób: makijaż, Photoshop lub inny ciuch. Również się obawiałam jakiś problemów związanych z moją blizną, ale jak widać-strach ma wielkie oczy. Rozstępy, dużo modelek ma rozstępy, które nie zawsze są spowodowane wcześniejszymi nadprogramowymi kilogramami, tylko szybkim rośnięciem ;) 
 Mam nadzieję, że w miarę mogłam pomóc niektórym dziewczynom :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz