czwartek, 14 sierpnia 2014

Opinia o serum intensywnie wyszczuplającym+ujędrniającym Slim Extreme 3D firmy Eveline

Witajcie kochani! :)
 Na początek chciałabym Was bardzo przeprosić za taką długą przerwę pomiędzy wpisami..wiem, wiem, wakacje to powinnam mieć dużo czasu, ale jakoś nie miałam do tego głowy. Obiecuję Wam(już pewnie któryś raz), że moje wpisy będą teraz w miarę regularne ;)

 Teraz przejdę do opinii o serum wyszczuplającym z Eveline, którego efekty obiecałam opisać. Krem przede wszystkim rozjaśnił mi rozstępy na pośladkach i bliznę na brzuchu, co do utraty cm to spadło mi około 2cm z talii i ud, ale nie zawdzięczam tego tylko serum, bo prowadziłam dietę i ćwiczyłam. Czy polecam? Polecam szczególnie dla osób, które chcą, aby ich rozstępy trochę się rozjaśniły, skóra również też może się trochę ujędrnić. 

 Aktualnie stosuję inny krem "wyszczuplający", to już chyba moje takie małe uzależnienie haha ;) Oczekuje tylko od tego kremu, że będzie dodatkowo utrzymywał moją skórę w dobrym stanie, a cudownego spadku centymetrów zwykły "kremik wyszczuplający" nie zapewni ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz