czwartek, 6 lutego 2014

Na rozpoczęcie

                                                              Witajcie kochani! 
Na początku najlepiej się przedstawić, więc napisze Wam troszkę o sobie.
Mam na imię Ala, urodziłam się 17 lutego '98, mieszkam w małym miasteczku, ale jakże uroczym od strony..przyrody ;) Mam 4 psy, rybkę, a rodzice trochę zwierząt hodowlanych ze względu na mnie, na moje zdrowie, ale o tym moim utrapieniu w innym poście. Jestem jedynaczką, choć mam przyrodnią siostrę i brata, jestem takim oczkiem w głowie rodziców, którzy dmuchają i chuchają, abym wyrosła na dobrą osobę, ale nie myślcie sobie, że jestem jakąś rozpuszczoną gówniarą..nie, nie, mam nadzieję, że poznacie mnie trochę poprzez moje posty :) O modelingu zaczęłam myśleć niedawno, bo zdrowie nie pozwalało mi wcześniej na takie rozmyślenia, a mama też sceptycznie do tego podchodziła czy któraś agencja chciałaby mnie przyjąć, ale na jej złość przyjęli mnie, o tym też więcej napisze w innym poście. Poza modelingiem, jeżdżę konno i lubię eksperymentować w kuchni, z dobrym skutkiem ;) Myślę, że to wszystko, co mogłam o sobie napisać..jakbyście chcieli coś więcej wiedzieć to napiszcie! :)
P.S. Dodaję swoje zdjęcie, abyście wiedzieli jak wyglądam..pierwsze z prawdziwej sesji ;) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz